CHCESZ PRACOWAĆ W FIRMIE, GDZIE NIE MA OGRANICZEŃ, A SPEDYTORZY ZAJMUJĄ SIĘ TYLKO TYM W CZYM SĄ NAJLEPSI? W OMIDA GROUP POSIADASZ DO DYSPOZYCJI DZIAŁ WINDYKACJI, KADRY, HR ORAZ WEWNĘTRZNY DZIAŁ PRAWNY. ZAJMUJESZ SIĘ TYM CO PRZYNOSI CI ZYSKI. NASZĄ SIŁĄ SĄ LUDZIE I MOŻLIWOŚCI, KTÓRE CODZIENNIE POWIĘKSZAMY, BYŚ TY MÓGŁ ZARABIAĆ WIĘCEJ.
Omida Group to lider spedycji drogowej w Polsce. W 2018 roku wykonaliśmy blisko 200 000 transportów, a suma przychodów wyniosła 585 milionów złotych. Omida Group składa się z kilku ściśle współpracujących ze sobą spółek, dzięki czemu klientom zapewniamy kompletną obsługę w zakresie spedycji oraz każdej gałęzi transportu. Jesteśmy dumni z pracowników, którzy dzięki kreatywności, świetnym pomysłom i solidnej codziennej pracy wspinają się górę po ścieżce kariery. Posiadamy ponad 20 oddziałów i wciąż otwieramy kolejne.
Zakres obowiązków:
- Planowanie i organizowanie transportu międzynarodowego/krajowego
- Monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych
- Dbanie o wysoką jakość/terminowość realizowanych zleceń oraz wizerunek firmy
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm przewozowych
- Współudział w realizacji założeń budżetowych oddziału
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość rynku TSL i procesów spedycyjnych
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- Asertywność, umiejętność negocjowania
- Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania zadań
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- owocowe piątki
- bezpłatne bilety na sponsorowane wydarzenia przez Omida Group
- szkolenia i wsparcie w rozwoju
- wspieranie pasji
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, nagrodzonej: Diamentami Forbes, Solidnego Pracodawcy roku 2017 i Gazelami Biznesu