Great Place to Work® to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy.
Certyfikat Great Place to Work (w skrócie GPTW) to wyróżnienie przyznawane przez międzynarodową firmę badawczą Great Place to Work Institute, która specjalizuje się w analizowaniu i ocenianiu jakości atmosfery pracy w firmach.
Aby uzyskać certyfikat GPTW, firma musi przejść przez proces badawczy, który obejmuje ankietowanie pracowników oraz analizę polityki kadrowej i kultury organizacyjnej. Pod uwagę brane są m.in. następujące aspekty:
- Wiarygodność, czyli zaufanie, jakim darzą się nawzajem pracownicy oraz firma jako całość.
- Szacunek, czyli szanowanie pracowników i dbanie o ich dobre samopoczucie, równouprawnienie i uczciwość.
- Fair play, czyli uczciwe traktowanie pracowników, równe szanse rozwoju i awansów.
- Przyjazna atmosfera, czyli otwartość na pomysły pracowników, dobra komunikacja, życzliwe relacje między pracownikami i zespołami.
Dziękujemy całemu zespołowi OMIDA Group za zaangażowanie oraz tworzenie świetnego miejsca pracy. To wspaniałe, że jesteśmy Great Place to Work.👏