Omida Group jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży TSL w Polsce. Nasza siła tkwi w ludziach, dla których spedycja i transport to coś więcej niż tylko praca – to zamiłowanie i pasja. Szczycimy się posiadaniem certyfikatu "Great Place To Work" oraz wielu prestiżowych nagród m.in. Diamenty Forbesa. Aktualnie w związku z rozwojem naszego biznesu szukamy osoby na kluczowe stanowisko - Dyrektor Sprzedaży. Zapraszam do aplikowania, jeśli masz odpowiednie doświadczenie i chęć dalszego rozwoju zawodowego.
W związku z realizacją planów rozwojowych poszukujemy doświadczonego Dyrektora Sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za współtworzenie i egzekucję strategii rozwoju.
Zakres obowiązków:
- Realizacja strategii sprzedaży produktów i usług
- Planowanie i realizacja budżetu sprzedażowego
- Dbanie o rozwój i motywowanie zespołu sprzedażowego
- Negocjacje kluczowych kontraktów handlowych
- Monitorowanie oraz analiza rynku i konkurencji w celu podnoszenia efektywności sprzedaży
- Współpraca z Zarządem nad rozwojem biznesu
- Koordynacja polityki handlowej dla nowych oraz już istniejących Spółek mająca na celu wzrost cross-sellingu
- Współudział w kreowaniu nowych produktów i rozwiązań dla klientów obejmujących kompetencje rożnych działów i Spółek Grupy.
- Koordynacja głównych inicjatyw sprzedażowych dla kluczowych klientów w nowych oraz istniejących obszarach, rozwój sprzedaży dla kluczowych klientów Grupy
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych w dziale sprzedaży w branży TSL
- Wysokie kompetencje w ramach utrzymania relacji z Klientami – rozumienie biznesu, strategicznych celów jakie realizuje Klient, umiejętność pokazania Klientowi perspektywy korzyści ze wzajemnej współpracy
- Umiejętność tworzenia planów biznesowych i wdrażania modeli i metod sprzedażowych
- Doświadczenie i odpowiedzialność za zarządzanie zespołem sprzedażowym (coaching, wsparcie w procesach sprzedaży)
- Znajomość systemów CRM
- Umiejętności liderskie
- Rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
- Umiejętność tworzenia planów biznesowych, świadomość relacji kosztowo – marżowych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do krajowych i zagranicznych podróży służbowych
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ustabilizowanej, wiodącej pozycji na rynku
- Umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Duża autonomię i możliwość rozwoju
- Pakiet benefitów